MOZAIKA | FUNDACJA Gra w Klasy
330
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-330,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

FUNDACJA

GRA W KLASY

Zarząd Fundacji:

 

Katarzyna Reduta – prezeska

Magdalena Polak

Małgorzata Kijak

Adrianna Naruk

Fundacja Gra w Klasy
ul. Pietkiewicza 2A/32
15-689 Białystok

 

KRS 0000669761
NIP 9662110821
REGON 36685592700000

 

Data rejestracji: 22.03.2017

 

58 1750 0012 0000 0000 3715 9468

Raiffeisen Bank

Fundacja Gra w Klasy jest Organem Prowadzącym Niepubliczną Szkołę Podstawową Mozaika.

Cele i zakres działalności

§ 4

  1. Podstawowym celem Fundacji jest upowszechnianie edukacji opartej na świadomym uczeniu się, w środowisku wzajemnego szacunku, wolności, z nastawieniem na współpracę i empatyczną komunikację.

 

  1. Cele szczegółowe Fundacji to promowanie, inicjowanie i realizowanie działań na rzecz rozbudzania świadomości społecznej w zakresie edukacji, a w szczególności:

a) empatycznej komunikacji (NVC- Porozumienie Bez Przemocy),

b) sposobu wychowania dziecka opartego na szacunku oraz akceptacji jego emocji i potrzeb,

c) budowania więzi międzyludzkich (m.in. międzypokoleniowych, międzykulturowych, społecznych) oraz porozumienia społecznego i interpersonalnego,

d) psychologii uczenia się oraz świadomego uczenia się (neurobiologii i naurodydaktyki),

e) alternatywnych nurtów w edukacji (m.in. edukacji demokratycznej, pedagogiki humanistycznej, koncepcji wychowania, które stawiają na pierwszym planie podmiotowość dziecka, jego indywidualne potrzeby i zainteresowania),

f) współpracy zamiast rywalizacji w tym rezygnacji z kar i nagród, nieoceniania,

g) życia współgrającego z naturą w tym zdrowego stylu odżywiania się,

h) globalnego myślenia o życiu na Ziemi i ochronie jej zasobów,

i) idei partycypacji społecznej na różnych płaszczyznach (w tym m.in. organizacji turkusowych, postaw obywatelskich),

j) różnorodności i przeciwdziałania szeroko pojętej dyskryminacji,

k) twórczości i kreatywności dzieci, młodzieży i dorosłych, rozumianej jako podstawa wszechstronnego rozwoju, upowszechniania możliwości ludzkiej kreacji, przekładając ją na różne sfery życia,

l) przełamywania utartych schematów myślenia, które blokują rozwój i postęp człowieka i społeczeństwa,

m) kształcenia ustawicznego czyli edukacji przez całe życie,

n) podnoszenie kwalifikacji / wiedzy osób związanych z Fundacją (w tym: członkiń i członków organu zarządzającego, pracowników i pracownic, wolontariuszy i wolontariuszek).