Daria Wawreniuk – wych.II
Korzystając z mojego doświadczenia jako pedagog specjalny i terapeuta w Mozaice wspieram drugoklasistów w rozwoju oraz odkrywaniu siebie i otaczającego nas świata. Kocham chodzić boso, słuchać muzyki na żywo i przyglądać się dziecięcej logice. Zdarza mi się tworzyć gobeliny. Poza wykształceniem z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej mam ukończone także studia na kierunkach takich jak: rewalidacja, oligofrenopedagogika, logopedia czy edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Mam za sobą wiele szkoleń np. TUS, Terapia ręki, Techniki Mindfullnes czy Kinezjologia Edukacyjna, która są moim sekretnym arsenałem w pracy z młodymi ludźmi.
Patrycja Trzaska – wych. II / urlop
W Mozaice jestem wychowawczynią klasy pierwszej. Ukończyłam Uniwersytet w Białymstoku, gdzie miałam okazję zaangażować się m.in. w Parlament Studencki. Jestem miłośniczką gier planszowych, rozgrywka planszowa to nie tylko świetna zabawa, ale także doskonały sposób na rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i współpracy. Moje doświadczenie jako zuchmistrzyni i instruktorka ZHR wpłynęło na moją pasję do odkrywania natury. Mam w sobie ducha przygody. W Mozaice jestem po to, aby wspierać uczniów i uczennice w ich rozwoju i być pomocą, kiedy tego potrzebują.
Aleksandra Murawska – wych. I
W Mozaice pełnię rolę wychowawczyni klasy pierwszej. Moją pasją jest teatr. Jestem studentką V roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Współpraca z dziećmi napełnia mnie pozytywną energią.
Emilia Matuszko – współorganizująca
W Mozaice pełnię funkcję nauczycielki współorganizującej nauczanie. Uwielbiam czytać książki i spacerować. Jestem mamą dwóch wspaniałych córek, które wzbogacają moją codzienność przygodami.
Natalia Sokołowska – współorganizująca
W Mozaice jestem nauczycielką współorganizującą oraz logopedką. Pasja do języka pozwala mi całym sercem pomagać innym w udoskonalaniu swoich umiejętności językowych i komunikacyjnych. Urodziłam się i dorastałam w Stanach Zjednoczonych, gdzie nabyłam swoje umiejętności jako native speaker. Moja miłość do języka zawsze towarzyszyła mi w podróżach po świecie. Kocham odkrywać nowe kultury, języki i ludzi. Uwielbiam spędzać czas w wodzie. Pływanie jest dla mnie formą rekreacji, ale także wspaniałą okazją do relaksu i medytacji. Jestem przekonana, że każdy dzień jest okazją do nauki i odkrywania czegoś nowego.
ŚWIETLICA
Monika Samojło – współorganizująca i świetlica
W Mozaice pełnię funkcję akceleratora cząstek – przyspieszam czas. Sprawiam, by dzieci zatracały się w zabawie, pracach twórczych i artystycznych. Razem bawimy się, debatujemy, tworzymy. Razem kreujemy przyjazną wszystkim atmosferę w mozaikowej świetlicy. Z wykształcenia jestem filologiem polskim i pedagogiem resocjalizacyjnym. W przeszłości miałam okazję pracować z uchodźcami, być specjalistą ds. PR w jednej z agencji interaktywnych czy spikerką w lokalnym radiu. Uwielbiam podróże, ale boję się latać samolotem. Chęć poznania nowego jest jednak silniejsza i pozwoliła mi dotrzeć aż na Hawaje. Z trzema przesiadkami i lataniem wątpliwej jakości awionetkami! W wolnych chwilach śpię. Boję się manekinów. Mówcie mi Świetliczka!
WSPARCIE PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNE
Anna Rogalska – pedagog specjalna
W Mozaice współtworzę zespół do spraw pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Jestem pedagogiem specjalnym i terapeutą pedagogicznym. Od lat wspieram dzieci i młodzież ze spektrum autyzmu. Podczas studiów pracowałam jako wolontariuszka w Centrum Terapeutycznym w Czechach, gdzie nauczyłam się m.in. prząść i tkać.
Sandra Kadłubowska – psycholog szkolna
Jestem psycholożką oraz nauczycielką akademicką na Wydziale Nauk o Edukacji UwB. Zdobywałam doświadczenie zawodowe także jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i oligofrenopedagożka. W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na nowatorskie rozwiązania służące wszechstronnemu rozwojowi uczniów i uczennic. Potrafię dostrzec piękno w codzienności i każdym człowieku. Jestem żoną fanatyka Jagiellonii, mamą pogodnej Basi, właścicielką wspaniałego spaniela, miłośniczką Tatr i włoskich wycieczek.
ORGANIZACJA SZKOŁY
Anna Mikołajczuk – sekretariat
Wspieram kadrę kierowniczą i grono pedagogiczne Mozaiki w ich misji edukacyjnej. Największą przyjemność sprawia mi budowanie więzi międzyludzkich w dobrej atmosferze, okraszonych dawką dobrego humoru. Marzył mi się mundur funkcjonariuszki Służby Celnej, więc ukończyłam studia w tym zakresie (WSAP i UwB). Talent negocjatorki i zdolności organizacyjne realizowałam w pracy na rzecz jednej z fundacji charytatywnych. Jestem fanką romantycznych książek i filmów o miłości. Podejmuję wyzwania kulinarne, by tak ujawnić swą „rogatą duszę”. Mój ulubione kolory to błękit morza i zieleń wiosennej trawy.
Anna Wrona – kadry i finanse
W Szkole i Fundacji zajmuję się sprawami kadrowymi i finansowymi. Faktury mają dla mnie niepowtarzalny zapach. Ukończyłam studia w Olsztynie w zakresie administracji w szkole. Wiele lat pracowałam w kadrach i finansach w pizzerii. Jestem mamą nastoletniego syna i dwóch małych córeczek.
Asia Kijak-Rajca – PR i przestrzeń
W Mozaice zajmuję się identyfikacją wizualną, PR-em i aranżacją wnętrz. Gdy nie jestem w szkole projektuję wnętrza. Uczyłam w studium podyplomowym na kierunku „dekorator”. Spędziłam dwa lata w Irlandii gdzie tworzyłam architektoniczne modele budynków. Ukończyłam studium organizacji reklamy. Jestem architektką (mgr inż.) oraz absolwentką malarstwa i rysunku na łódzkiej ASP. Mam także patent żeglarski! Jestem m.in. autorką logo SP 9 i logo Szkoły Mozaika.
Gosia Kijak – Przewodnicząca Zarządu Fundacji Gra w Klasy
W Mozaice czuwam nad sprawami kadrowymi i administracyjnymi. Jestem przewodniczącą Fundacji Gra w Klasy, organu prowadzącego szkołę. Uwielbiam rośliny, robię czapki na szydełku i jeżdżę motocyklem. Z wykształcenia jestem architektką, menadżerką III-go sektora, trenerką, coachką, pedagożką i… mam odznakę skoczka spadochronowego. Byłam redaktorką w miesięczniku Architektura Murator, prowadziłam Stowarzyszenie Kobieteria. Przez pierwsze trzy lata istnienia Mozaiki, pełniłam funkcję jej dyrektorki. Jestem jedną z założycielek Szkoły (obok Magdy Polak, Ady Naruk i Kasi Reduty).
Magdalena Polak – Członkini Zarządu Fundacji Gra w Klasy
Lubię długie spacery z psem po lesie, podlaski slow life, rowerowe wyprawy i kuchnię mojego męża. Z wykształcenia jestem nauczycielką angielskiego. Jako wolontariuszka uczyłam angielskiego uchodźców, jako mama prowadziłam Klub Mam, byłam współzałożycielką i pierwszą dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Paprotka w Białymstoku i wreszcie – współzałożycielką , a także dyrektorką Mozaiki. Od zawsze chciałam “zmieniać świat na odrobinę lepszy” – współtworzenie szkoły opartej na dialogu i kreatywnych rozwiązaniach jest dla mnie małym krokiem ku takiej zmianie.
Ada Naruk – Członikini Zarządu Fundacji Gra w Klasy
Pracuję z dziećmi w zakresie komunikacji i mediacji. Jestem psycholożką i psychoterapeutką z własną praktyką. Mam tytuł doktora językoznawstwa francuskiego, przez wiele lat wykładałam na wyższych uczelniach w Polsce i we Francji. Mój konik to komunikacji opartej na empatii. Mam certyfikat trenerki przy Familylab International, jestem absolwentką studiów Porozumienie bez Przemocy wg Marshalla Rosenberga i mediatorką używającą narzędzi NVC. Lubię las.